turn_off_the_light.jpg2 листопада 2009 року. Київ, Україна. - 30 жовтня Представництво ООН та мережа Глобального договору в Україні розпочали другу хвилю соціальної рекламної кампанії з екологічної тематики «Укладемо угоду!», яка проходить в рамках національної ініціативи GO GREEN! (Прямуй на зелене!). turn_off_the_light.jpg2 листопада 2009 року. Київ, Україна. - 30 жовтня Представництво ООН та мережа Глобального договору в Україні розпочали другу хвилю соціальної рекламної кампанії з екологічної тематики «Укладемо угоду!», яка проходить в рамках національної ініціативи GO GREEN! (Прямуй на зелене!).
turn_off_the_light.jpg2 листопада 2009 року. Київ, Україна. - 30 жовтня Представництво ООН та мережа Глобального договору в Україні розпочали другу хвилю соціальної рекламної кампанії з екологічної тематики «Укладемо угоду!», яка проходить в рамках національної ініціативи GO GREEN! (Прямуй на зелене!).

Мета кампанія – подвійна: з одного боку, збільшити проінформованість українського населення про необхідність підписання світовими лідерами кліматичної угоди в Копенгагені в грудні 2009 року, а з іншого, закликати кожного своїми екологічними діями зробити внесок у покращення стану навколишнього середовища, символічно поставивши власний підпис під охороною довкілля.

«Вимкнути зайве світло, закрутити кран, прибрати сміття, налаштувати автомобіль на зменшення викиду вуглецю, підписати Інтернет-петицію «Укладемо угоду!»… Переважна більшість мешканців України своїми діями можуть протистояти зміні клімату, наслідки якої загрожують залишити без домівок мільйони осіб ще до кінця століття, - зазначив Координатор системи ООН Олів’є Адам.Вже зараз 9 із 10 катастроф у світі спричинені зміною клімату. Україна – не виключення: зміна клімату завдає країні значних збитків - повені, пожежі, підтоплення, засолення, опустелювання. Ситуація вимагає від кожного з нас активної та відповідальної громадської позиції, що створить можливість для впливу на політичну волю світових лідерів, від яких залежить прийняття та ратифікація загальної для всіх країн політики захисту природних ресурсів Землі».

Світові лідери зустрінуться на конференції ООН з кліматичних змін у Копенгагені 7—18 грудня 2009 року, щоби прийняти новий документ, який стане продовженням Кіотського протоколу, термін якого спливає у 2012 році. Нова Угода має надати спільно-узгоджену відповідь на одне з найгостріших питань сьогодення – як захистити планету та побудувати «зелену» економіку, щоб забезпечити довготривале процвітання сьогоднішнього та майбутнього людства.

Головна ідея інформаційної кампанії «Укладемо угоду!», в рамках якої стартувала соціальна рекламна кампанія в Україні, полягає в тому, що прийняття пост-Кіотського протоколу залежатиме не лише від політичного переговорного процесу, але й від того, наскільки активно світова громадськість зможе заявити про свою позицію щодо прийняття негайних дій. Саме тому ООН на глобальному рівні запустила он-лайн кампанію «Укладемо угоду!», в якій усі бажаючі заохочуються підписати петицію, спрямовану до учасників Копенгагенського саміту.

Петиція, яку можна підписати на сайті кампанії http://www.sealthedeal2009.org слугуватиме світовим лідерам яскравим нагадуванням про те, що прийняття дієвої, ефективної угоди сприятиме захисту Планети, розбудові сталого економічного розвитку та буде запорукою процвітання для всіх людей та народів.

Завдяки національній кампанії, що охопить близько 500 рекламних площин компанії «BigBoard» в 6 містах України – Києві, Дніпропетровську, Одесі, Харкові, Сімферополі, Львові - мешканці України дізнаються, як вони можуть долучитись до глобального руху за збереження планети.

Креативну ідею кампанії розроблено агентством «Tabasco». Вона включає 4 рекламні макети, які закликають глядача до екологічно відповідальних дій для подолання найгостріших екологічних проблеми України: енергоефективність, збереження водних ресурсів, чистота повітря, переробка сміття.

Для реалізації даного проекту як «BigBoard», так і «Tabasco» надали свої послуги на безоплатній основі.

«Ми вважаємо, що такі нагальні проблеми як якість нашого довкілля не можуть бути відсунутими на другий план, незважаючи на політичну чи економічну ситуацію. Крім забруднення повітря та середовища, що мають промислове походження, ми бачимо багато сміття на вулиця та неохайне ставлення до природи пересічних громадян, саме тому наша компанія вирішила свідомо й системно підійти до зміни екологічної поведінки українців через канали зовнішньої реклами, адже вона є одним з найефективніших каналів інформування, охоплюючи велику частину населення, - зауважив пан Юрій Чаруха, генеральний директор групи компаній «BigBoard». - За 2009 рік ми розмістили понад 4000 площин соціальної реклами по свій України. Загальний кошторис, якщо би це була комерційна кампанія, склав би приблизно 4 мільйона гривень».

Креативну ідею національної соціальної рекламної кампанії «Укладемо угоду!» розроблено агентством Tabasco. «Ми шукали спосіб, щоб сказати: щоразу, коли ви проявляєте дбайливе ставлення до природних ресурсів і навколишнього середовища, ви підтримуєте міжнародні угоди з охорони природи. Наше рішення: кожна дія такого роду - це твій підпис за підтримку навколишнього середовища», - прокоментував креативний директор Tabasco Олександр Смірнов.

Макети біг бордів ви можете переглянути за посиланням: http://photo.undp.org.ua/index.php?p=album&album=103
***
Представництво ООН в Україні було відкрито у 1992 році. Сьогодні система ООН в Україні включає 13 агентств, міжнародних організацій та асоційованих установ, а саме Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Програма розвитку ООН (ПРООН), Фонд Народонаселення ООН (ЮНФПА), Об'єднана програма ООН з ВІЛ/СНІДу в Україні (ЮНЕЙДС), Управління Верховного комісара ООН у справах біженців (УВКБООН), Управління ООН з наркотиків та злочинності (УНЗ ООН), Міжнародне агентство з атомної енергії (МАГАТЕ), Міжнародна організація праці (МОП), Міжнародна організація з міграції (МОМ), Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ), а також асоційовані організації ООН, такі як Міжнародний валютний фонд (МВФ), Світовий Банк (СБ) та Міжнародна Фінансова Корпорація (МФК). www.un.org.ua

Глобальний Договір ООН Глобальний Договір є ініціативою, спрямованою на сприяння соціальній відповідальності бізнесу та підтримку вирішення підприємницькими колами проблем глобалізації та створення більш стабільної та всеохоплюючої економіки. На сьогоднішній день до Глобального договору приєдналося більше ніж 6 500 компаній та організацій з більш як 130 країн світу. http://www.globalcompact.org.ua/ua

***

За інформацією щодо діяльності ООН в Україні просимо звертатись до Вікторії Андрієвської, Координатора зв’язків з громадськістю та ЗМІ Представництва ООН в Україні за Тел. +38 044 254 0035 та ел. поштою: victoria.andrievska@unic.org.