Winner_of_the_contest23 серпня 2010 року, Брюссель: Стефан Айнарссон, 44 роки, графічний дизайнер з Рейк’явіку (Ісландія) став переможцем європейського конкурсу ООН «Спрямуй свою креативність на боротьбу з бідністю». Робота переможця «Ми досі чекаємо» закликає світових лідерів дотриматися даних зобов`язань та викорінити бідність.Winner_of_the_contest23 серпня 2010 року, Брюссель: Стефан Айнарссон, 44 роки, графічний дизайнер з Рейк’явіку (Ісландія) став переможцем європейського конкурсу ООН «Спрямуй свою креативність на боротьбу з бідністю». Робота переможця «Ми досі чекаємо» закликає світових лідерів дотриматися даних зобов`язань та викорінити бідність.

Winner_of_the_contest23 серпня 2010 року, Брюссель: Стефан Айнарссон, 44 роки, графічний дизайнер з Рейк’явіку (Ісландія) став переможцем європейського конкурсу ООН «Спрямуй свою креативність на боротьбу з бідністю». Робота переможця «Ми досі чекаємо» закликає світових лідерів дотриматися даних зобов`язань та викорінити бідність.

Церемонію нагородження переможця проведе її Величність Королева Іспанії Софія в Мадриді 10 серпня. Державний секретар з міжнародної співпраці Іспанії Сорая Родрігес Рамос, голова журі Жак Сигел, а також директор Регіонального інформаційного центру ООН Афсан Басір – Пур відвідають урочисту подію.

«Звичайно, я дуже задоволений, що мій фото колаж переміг. Я надіюсь що ця робота нагадає світовим лідерам про дані обіцянки досягнути Цілей розвитку тисячоліття», зазначив Айнарссон.

Конкурс реклами «Спрямуй свою креативність на боротьбу з бідністю», ініційований регіональним Центром інформації ООН у співпраці з європейськими медіа, інформаційними центрами ООН в Європі, за підтримки Іспанського головування в Європейському Союзі, став частиною європейської кампанії зі сприяння досягненню Цілей розвитку тисячоліття (ЦРТ). На конкурс надійшло понад 2000 робіт з 34 країн.

«Рівень поданих на конкурс робіт, як професіоналів так і аматорів, значна перевищив наші очікування. У своїх креативних роботах учасники намагались «достукатись» до світових лідерів, які зустрінуться у вересні в Нью-Йорку на самітті з ЦРТ. Беззаперечним є факт позитивних досягнень на шляху до виконання ЦРТ, але безумовно цього недостатньо для досягнення Цілей до 2015 року. Особливо тепер ми не можемо лишатися байдужими. Щиро дякуємо нашим партнерам з ООН, мас-медіа та чудовому журі; наша співпраця стала відмінним прикладом сили партнерства», наголосив Афсан Бассір-Пур, директор Регіонального інформаційного центру ООН.

Переможець був обраний шляхом всенародного голосування, а також журі, до якого увійшли відомі європейські рекламні та маркетингові експерти, дизайнери а також фахівці ООН зі зв’язків з громадськістю, зокрема, Жак Сигел, заступник голови міжнародної рекламної групи Havas, британський фотограф Гарі Найт, датський дизайнер П’єт Бун, Мартін Маргіела з Бельгійського дому моди, директор московського дому фотографії Ольга Свіблова, дизайнер Невіл Броди та заступник Генерального секретаря з комунікацій та громадської інформації ООН Kiyo Акасака.

Виставки найкращих листівок заявлених на конкурс відбудуться в різних країнах протягом року. Для детальнішої інформації, відвідайте, будь ласка, http://www.wecanendpoverty.eu/. Якщо Ви зацікавлені в організації виставки робіт звертайтеся до Вікторії Андрієвської, спеціаліста Відділу зв’язків з громадськістю та ЗМІ, victoria.andrievska@unic.org, за тел. +38 (044) 254 00 35.