Contest_for_Journalists16 лютого 2011 року, Київ - Уже втретє мережа Глобального договору та Представництво ООН в Україні оголошують про початок Національного конкурсу для журналістів на кращий аналітичний матеріал з висвітлення ролі бізнесу у забезпеченні сталого розвитку.Contest_for_Journalists16 лютого 2011 року, Київ - Уже втретє мережа Глобального договору та Представництво ООН в Україні оголошують про початок Національного конкурсу для журналістів на кращий аналітичний матеріал з висвітлення ролі бізнесу у забезпеченні сталого розвитку.

Contest_for_Journalists16 лютого 2011 року, Київ - Уже втретє мережа Глобального договору та Представництво ООН в Україні оголошують про початок Національного конкурсу для журналістів на кращий аналітичний матеріал з висвітлення ролі бізнесу у забезпеченні сталого розвитку.

Метою проведення конкурсу є покращення висвітлення тематики сталого розвитку з особливим фокусом на участь бізнесу та підвищення рівня обізнаності широких верств населення з даної тематики.

«Тема цьогорічного конкурсу - сталий розвиток та роль бізнесу в його забезпеченні. була обрана невипадково, адже інтеграція екологічних та соціальних аспектів в економічний розвиток можлива лише за підтримки усіх зацікавлених сторін, - зазначила Юлія Щербініна, старший програмний менеджер ПРООН. Засоби масової інформації, створюючи інформаційний продукт, один з найцінніших активів 21-го століття, мають величезну роль у підвищенні рівня обізнаності громадськості і тим самим висвітлення тематики сталого розвитку. Ми сподіваємося на активну участь українських журналістів та велику кількість аналітичних матеріалів, адже сталий розвиток- це основа нашого майбутнього».

До участі у конкурсі запрошуються штатні та позаштатні кореспонденти друкованих та Інтернет-ЗМІ, чиї матеріали на тему корпоративної соціальної відповідальності опубліковано з 1 січня по 29 квітня 2011 року.Прийняття робіт триватиме до 29 квітня 2011 року включно.Роботи оцінюватиме Журі, до якого увійшли провідні експерти в галузі журналістики та КСВ, за наступними критеріями:

  • рівень дотримання журналістських стандартів, збалансованість матеріалу;
  • рівень розкриття теми сталого розвитку та ролі бізнесу;
  • адекватність та коректність викладення матеріалу;
  • перевага критичного подання матеріалу та мінімум описовості;
  • актуальність й ілюстративність матеріалу;
  • наявність конкретних «життєвих історій»;
  • оригінальність способу розкриття теми;
  • відсутність ознак замовності матеріалу

Журналіст-переможець конкурсу відвідає Міжнародний Форум мереж Глобального договору у травні 2011 року (попередньо - Каїр, Єгипет).Підведення підсумків та оголошення результатів відбудеться не пізніше 11 травня 2011 року на сайті мережі Глобального договору (www.globalcompact.org.ua) та Предcтавництва ООН в Україні (www.un.org.ua).

Переможців конкурсу визначає Журі:

  • Андрій БЛІНОВ, головний редактор журналу «Експерт»
  • Олексій ПОГОРЄЛОВ, генеральний директор Асоціації видавців періодичної преси
  • Тарас ІЛЬКІВ, старший редактор Korrespondent.biz
  • Руслан ДЕЙНИЧЕНКО, в.о.директора Могилянської школи журналістики НаУКМА
  • Олександр ХАРЧЕНКО, головний редактор ІА «УНІАН»
  • Юлія ЩЕРБІНІНА, старший програмний менеджер ПРООН
  • Світлана ПАНЮШКІНА, головний редактор видання «Дело»

Для участі в конкурсі необхідно надіслати:

  • відскановану заповнену заявку, роздруковану на бланку відповідного ЗМІ з підписами керівника та автора
  • публікацію в друкованих чи електронних ЗМІ з 1 січня 2011 року по 29 квітня 2011 у наступних форматах:- друковані матеріали — у відсканованому вигляді в форматі .jpeg,- матеріали, розміщені на інформаційних Інтернет-ресурсах — у текстовому форматі .doc із гіперпосиланням
  • пересилати електронною поштою у вкладеному файлі.

Текст заявки можна завантажити тут. Електронні матеріали приймаються за адресою csr-medіa@un.org.ua.Оригінали та примірники публікацій можна надсилати поштою з 15лютого 2011року по 29квітня 2011року за адресою: Кловський узвіз 1, Київ 01021 з поміткою "Конкурс для журналістів".За детальнішою інформацією прохання звертатись до Анни Данилюк, координатора мережі Глобального договору (anna.danylyuk@un.org.ua).

Коротка довідка:

За визначенням Комісії ООН зі сталого розвитку, його мета — задовольняти потреби сучасного суспільства (в тому числі економічні), не ставлячи під загрозу здатність майбутніх поколінь задовольняти свої потреби.

Бізнес, як важливий учасник соціально-економічних процесів через свою діяльність має багатосторонній вплив на низку чинників, що відносять до поняття сталого розвитку, такі як: збереження довкілля, дотримання прав людини, трудових стандартів, зменшення рівня бідності та ін. Ці та інші аспекти і відносяться до тематики анонсованого конкурсу.